2012-04-12
 14:58:54

Kände att det kanske är dags att presentera min fina vän för er!

 

Emil är en Nordsvensk Brukshäst, dock lite lättare i modellen..

Han är  född 2007 och Emma har haft honom sen 2011..

 

Jag rider honom ca 2-3 dagar i veckan beroende på om hans ägare behöver hjälp eller inte.

 

Emil har en underbar personlighet och han försöker verkligen alltid göra sitt bästa, alltid..

Jag kanske inte känner honom så bra, men det jag vet är att han aldrig skulle göra en missnöjd..

Han försöker alltid på alla vis och ja, för mig duger det..

 

 

Han är kanske inte så utbildad men för mig spelar det ingen roll, han kan skritt, trav o galopp, hoppa och göra ett LB:1 program, dock knixar galoppvolterna sig, men det kommer..

Han gillar att hoppa och är duktig, dock flyger det bommar och hela hinder ibland, men sålänge han har glädjen så stoppar inget honom! Med mig har han hoppat som högst utan att riva 80 cm..

Älskar dig Emil, vad folk än säger så är du nr 1 för mig!






Olivia

Sv: Bra! :D Underbar första bild!



PUBLICERAT: 2012-04-12, 16:41:28 | URL: http://vivanolivia.blogg.se/
Elin- Northern Showhorses

otroligt fin häst! :D



PUBLICERAT: 2012-04-12, 21:18:09 | URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!